.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدير كل كانون پرورش فكري مازندران:
اجراي طرح اوقات فراغت در كانون پرورش فكري مازندران

مدير كل كانون پرورش فكري مازندران از اجراي طرح اوقات فراغت فصل تابستان در مراكز فرهنگي و هنري اين كانون خبر داد.

 به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي اداره كل كانون پرورش فكري كودكان ونوجوانان مازندران، قاسم عزيززاده گرجي در جلسه شوراي فرهنگي اين كانون با اعلام اين خبر افزود: با توجه به 40 عنوان فعالیت كانون پرورش فكري در بخش های فرهنگی، هنری، ادبی، ديني و علمي  در سطح کودکان ونوجوانان كه در طول سال  جريان دارد؛ ،فعالیت فصل تابستانه مراكز فرهنگي و هنري نيز  آغاز شد.

وي اظهار داشت: بر این اساس در ایام تابستان نیز با برگزاری کلاس های آزاد و با بکار گیری از مربیان و مدرسان با تجربه و کار آزموده در صدد غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان این استان تلاش مي شود تا در رشته های متعدد، کودکان ونوجوانان را در جهت شناسایی و پرورش استعداد هایشان یاری نمایيم .

مدير كل كانون پرورش فكري مازندران تصريح كرد: با توجه به اینکه اصلی ترین هدف کانون، شناسایی و پرورش استعداد کودکان و نوجوانان می باشد برپایی کارگاه های ویژه می تواند برگسترش و تعمیم فعالیتهاي فرهنگي، هنري و ادبي در سطح وسیع تر کمک شایانی نماید.

وي بيان داشت: همزمان با اجراي طرح اوقات فراغت و كلاس هاي آزاد در مراكز فرهنگي و هنري، برنامه هاي ديگري همچون؛ اجراي برنامه هاي نمايشي تريلي سيار در شهر هاي استان مازندران ويژه كودكان ونوجوانان برگزار خواهد شد.

گرجي در اين خصوص افزود: پس از برنامه ريزي و زمان بندي نهايي، اجراي اين برنامه ها از 16 تا 31 مرداد، همزمان با دهه كرامت در مراكز پرتردد بيش از 10 شهر استان مازندران به اجرا در مي آيد.

اين مسوول در بخش ديگري از سخنان خود به اردوي تابستانه اعضاي فعال مراكز فرهنگي و هنري نيز اشاره داشت و يادآور شد: هرساله در ايام تابستان اردوي اوقات فراغت ويژه اعضاي فعال مراكز فرهنگي و هنري برگزار مي شود كه امسال نيز اين اردو با اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي، هنري و ادبي برگزار خواد شد.

مدير كل كانون پرورش فكري مازندران از برگزاري جشنواره مجسمه  هاي شني ويژه اعضاي نوجوان مراكز فرهنگي و هنري اين كانون نيز خبر داد و افزود: سال گذشته همزمان با فصل تابستان اين جشنواره در ساحل درياي سيتراي نوشهر برگزار شد و امسال نيز بر اساس برنامه ريزي هايي كه خواهد شد در يكي از سواحل درياي مازندران به اجرا در مي آيد.

بخش ديگر سخنان اين مدير فرهنگي به برنامه ريزي فرهنگي و ارزشيابي برنامه ها اختصاص داشت.

عزيززاده گرجي در اين خصوص با تاكيد بر اينكه ارزشيابي گامي موثر در توفيق برنامه ها است، خاطر نشان ساخت: ارزشيابي ميزان درستي و انحراف از مسير برنامه ها و اهداف تعيين شده را معين مي سازد و زمينه اي را فراهم مي آورد تا بتوان در برنامه هاي بعدي به تجارب بهتري دست يافت و حتي نتيجه بدست آمده را به ساير برنامه ها نيز تعميم داد.

وي بر اين اساس خواستار آن شد تا مراكز فرهنگي و هنري نيز در فرايند برنامه ريزي و اجراي برنامه هاي اجرايي به ارزشيابي برنامه ها  اهميت بيشتري دهند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.486 seconds.